Stav objednávky

Pokud jste registrovaný zákazník zjistíte stav řešení Vaší objednávky v sekci objednávky na Vašem profilu.
Pokud byla objednávka vytvořena bez registrace, přišla vám rekapitulace vaší objednávky do e-mailu a stejným způsobem vás budeme informovat i o každé změně v jejím stavu.

Proces objednávky je rozdělen do několika jednoduchých kroků.

1) Přijata - objednávka byla úspěšně přijata do našeho systému. Automatický obdržíte potvrzující e-mail s rekapitulací Vaší objednávky.

2) zpracovává se - v případě platby převodem čekáme na platbu. Pokud je zboží skladem u dodavatele, čekáme na naskladnění Vámi objednaného zboží. Jestliže některá z objednaných položek “není skladem”, budeme Vás kontaktovat samostatném e-mailu.
 
3) expedována - zásilka byla odeslána, na e-mail Vám přijde číslo balíku s trackingem.
 
4) připraveno k odběru - objednávka je kompletní a je připravena na vyzvednutí (v případě, že jste zvolili možnost osobního odběru)

 

Máte dotaz k objednávce, nebo ji potřebujete upravit? Kontaktujte nás e-mailem - info@cycology.cz


pozor
Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online: v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.

Tento internetový obchod ukládá soubory cookies, které pomáhají k jeho správnému fungování. Využíváním našich služeb s jejich používáním souhlasíte. Více informací zde.

Podrobné nastaveníPovolit všeOdmítnout vše
popuplogo
CHCETE BÝT V OBRAZE?
ODEBÍREJTE NOVINKY CYCOLOGY
Stačí se přihlásit k odběru našeho pravidelného newsletteru a sleva 100 Kč na první nákup je vaše!
*Sleva lze uplatnit při nákupu nad 1000 Kč
CHCI SLEVU