Vše o nákupu

 

Co vás zajímá?

 

Vrácení / výměna zboží

Nesedí vám zakoupené oblečení, nebo jste se zbožím z nějakého důvodu nespokojení? Nic se neděje.

Pokud jste zboží koupili distančně (např. prostřednictvím e-shopu), můžete od smlouvy odstoupit do 14 dní od převzetí zboží bez jakýchkoliv omezení a zboží nám vrátit.

Nám to ale přijde málo, protože víme, že v životě se stát může ledacos. Lhůtu na odstoupení od smlouvy proto prodlužujeme rovnou na 60 dní. Pokud odstoupíte od smlouvy v této prodloužené lhůtě (v případě zakoupení zboží prostřednictvím e-shopu tedy od 15. dne od převzetí zboží) je už nicméně potřeba zboží vrátit:

• nepoužité
• neznečištěné
• nepoškozené
• v původním obalu
• se všemi visačkami

Zboží zašlete na následující adresu:

bikero.cz
Zápy 341
250 61 Zápy

Jen prosíme, NEPOSÍLEJTE NÁM ZBOŽÍ NA DOBÍRKU.

Při nákupu nad 2000 Kč s dodáním zboží na vámi sdělenou adresu najdete v balíku i vratný štítek. Ten stačí nalepit na balík a odnést na Českou Poštu a celé odeslání máte ZDARMA!

V případě odstoupení od smlouvy uzavřené distančně v zákonné lhůtě musíte pro učinění oznámení o odstoupení od smlouvy dodržet stanovenou lhůtu 14 dní od převzetí zboží, přičemž postačí, pokud nám v této lhůtě oznámení odešlete. Zboží je možné vrátit až poté, a to do 14 dnů od odstoupení od smlouvy. Opět postačí, pokud zboží v této lhůtě odešlete.

V případě odstoupení od smlouvy v prodloužené 60denní lhůtě je třeba v 60denní lhůtě nejen odstoupit od smlouvy (doručit nám oznámení o odstoupení), ale také nám v této lhůtě vrátit zboží. V rámci prodloužené lhůty můžete požadovat namísto vrácení peněz i výměnu za jiné zboží.

 

Ke stažení

Formulář Odstoupení od smlouvy

 

Reklamace zboží

Pokud je zboží vadné, jednoduše nám ho pošlete zpět. Pro odeslání zboží poštovní zásilku doporučujeme využít následující adresu, na které je vyřízení nejrychlejší:

bikero.cz
Zápy 341
250 61 Zápy

jen NE na dobírku. K balíčku přidejte průvodní dopis s vašimi identifikačními údaji, údaji pro ztotožnění koupě zboží (např. číslo objednávky), popisem, co je se zbožím špatně, a číslem účtu pro případné vrácení peněz. Můžete připojit i požadovaný způsob vyřízení reklamace. A my už se o všechno postaráme.

Do 30 dnů všechno vyřešíme, opravíme, vyměníme nebo vám vrátíme peníze zpátky a budeme vás o výsledku informovat. Pokud budeme hotovi dřív, samozřejmě nebudeme na nic čekat.

 

Poštovné

U PPL a České pošty je jednotná cena 99 Kč.

V případě Zásilkovny zaplatíte 69 Kč.

Pokud zvolíte platbu na dobírku, zaplatíte 39 Kč.

V případě výběru online platby kartou ihned po nákupu, poplatek za hotovostní platbu na prodejně neplatíte.

Pro všechny objednávky nad 2000 Kč je u nás poštovné ZDARMA. Balíček vám přiveze námi zvolený dopravce.

 

Doprava

Zboží si můžete…

• nechat poslat Českou poštou (do ruky, na poštu, na balíkovnu) nebo PPL (na konkrétní adresu nebo do ParcelShopu).

• využít služby Zásilkovna.

Dopravci vám dají předem vědět, že se k vám blíží s balíkem. Změna termínu doručení se dá vždycky domluvit. V případě Zásilkovny nebo PPL ParcelShopu si jen vyberte nejbližší pobočku, kam chcete zásilku poslat, a pak vyčkejte na SMS o doručení.

 

Platba

Sami si vyberte, jaký způsob platby je vám nejmilejší, u nás jsme připraveni na všechno:

Platba dobírkou – zaplatíte při doručení dopravci, ale pozor, kartu nepřijímají všichni!

Bankovním převodem – číslo našeho účtu je 555380/5500. Platební údaje vám dorazí automaticky e-mailem po odeslání objednávky. Zboží odesíláme hned, jak platba připluje k nám.

Online platební kartou – po odeslání objednávky vás přesměrujeme na platební bránu, kde zadáte údaje své karty, vše je vyřízeno během okamžiku a my obratem posíláme balíček k vám.

Platbou ApplePay – po odeslání objednávky vás přesměrujeme na platební bránu ApplePay, kde zadáte své údaje, vše je vyřízeno během okamžiku a my obratem posíláme balíček k vám.

Online přes internetové bankovnictví – po odeslání objednávky vás přesměrujeme na platební bránu vašeho internetového bankovnictví, kde zaplatíte prostřednictvím rychlých bankovních tlačítek, vše je vyřízeno během okamžiku a my obratem posíláme balíček k vám.

Twisto Pay je platební metoda, díky které platíte až poté, co si zboží v pohodlí domova vyzkoušíte. Na úhradu máte celých 30 dnů. Všechny informace o platbě dostanete e-mailem přímo od Twista. Pouze pro osoby starší 18 let.

Na splátky od 2000 Kč - Essox anebo Cofidis. Po odeslání objednávky vás přesměrujeme na splátkový prodej, kde najdete všechny podmínky a informace hezky pohromadě.

Nabídka způsobů platby se liší podle zvoleného způsobu dopravy, což se vám automaticky zobrazí v košíku v průběhu objednávky.

 

Jak objednat zboží

Zaprvé.
Nikdy vás do registrace nebudeme nutit, když si ale najdete chvilku a údaje nám vyplníte, dostanete od nás informace o aktuálních slevách a budete moct sledovat stav objednávky online.

Zadruhé.
Vyberete si to, co se vám líbí, a pomocí ikony košíku to pošlete, ano správně, do košíku. Až budete mít nakoupeno, celým procesem objednávky vás provedeme, což nezabere víc než dvě minutky. Pak už jen zbývá objednávku odeslat a těšit se na nové kousky do výbavy.

Zatřetí.
Všechny detaily objednávky vám shrneme v e-mailu, který vám přistane ve schránce prakticky hned po jejím odeslání. V závislosti na zvoleném způsobu platby vás buď rovnou přesměrujeme na danou platbu (např. prostřednictvím platební brány), nebo vás informujete o pokynech k úhradě. Pokud jste si zboží jen rezervovali (zvolili jste vyzvednutí na prodejně s platbou na prodejně), k platbě jste se zatím nezavázali – až po prohlédnutí a vyzkoušení zboží na prodejně se rozhodnete, zda si ho zakoupíte.

Začtvrté.
Tou dobou už napínáme svaly a děláme na tom, abyste měli svůj balíček co nejdřív u sebe.

A konečně.
Na e-mail posíláme průběžné info - vždycky budete vědět, co se s vaší objednávkou děje. Kdybyste potřebovali cokoliv vyřešit nebo upravit - napište nám nebo zavolejte, rádi posloužíme!

 

Stav objednávky

Pokud se u nás zaregistrujete, můžete sledovat stav své objednávky přímo na webu. Případně se nás kdykoliv zeptejte – náš zákaznický servis je vám k dispozici!

 

Obchodní podmínky a reklamační řád

Pro více informací si přečtěte naše obchodní podmínky a reklamační řád.

 

 

Nastavení cookies pro lepší uživatelský zážitek
Tento web používá cookies k zajištění nejlepšího uživatelského zážitku. Cookies jsou malé soubory, které se ukládají na vašem zařízení při návštěvě našeho webu. Pomáhají nám analyzovat, jak web používáte, a umožňují nám zlepšovat a personalizovat naše služby. Kliknutím na tlačítko „Souhlasím“ vyjádříte souhlas s použitím cookies, s použitím a předáváním údajů o vašem chování na webu a s použitím vašich osobních údajů k personalizaci i nepersonalizaci reklam na sociálních sítích a reklamních sítích našich partnerů. Nastavení cookies můžete upravit kliknutím na tlačítko „Upravit nastavení“. Kliknutím na „Odmítnout vše“ budou použity pouze nezbytné cookies pro provoz webu. Více informací o zpracování údajů naleznete na této stránce.
SouhlasímUpravit nastaveníOdmítnout vše