Reklamace

Chcete-li nakoupený produkt od nás reklamovat, odešlete zboží spolu s kopií dokladu o zakoupení s podrobným popisem závady na naší Jabloneckou pobočku. Doporučuje se odeslat zboží v původním obalu nebo ve vhodném přepravním obalu. Špatně zabalené nebo poškozené obaly zboží nepřebíráme.

Zákazník je povinen předané zboží vyčistit, vysušit, bez znečištění a hygienicky nezávadné.

Prodávající je oprávněn odmítnout, přijmout zboží, které nesplňuje výše uvedené pokyny!

Zboží bude zkontrolováno pouze za vadu určenou kupujícím (ve formuláři reklamace, v přiloženém popisu závady).
Doporučujeme použít formulář pro podání reklamace k popisu vady produktu.

Jméno a příjmení:
Adresa:
Telefon:
Číslo dokladu:
Kód a název reklamované položky:
Popis závady:
Navrhovaný způsob řešení:
Způsob doručení reklamovaného zboží
Osobně Jablonec n. N.

Osobně Liberec

Přepravní službou na adresu CYCOLOGY s.r.o. Pražská 109 Jablonec nad Nisou 46601

Odeslat formulář


Budete informováni e-mailem o přijetí zboží. Reklamaci reklamujeme v co nejkratší době, nejpozději do 30 dnů.