Spojili jsme síly s Bikerem!

Vytvořeno13.02.2024
Spojili jsme síly s Bikerem!

Jak jste jistě zaznamenali, spojili jsme síly s Bikerem. Dvě velké společnosti se tak daly dohromady, aby byly ještě lepší a zákazníci dostali to nejlepší. Hromadí se nám však dotazy ohledně soužití, fungování e-shopu, prodejen atd. 

Spojili jsme síly
 

Pojďme se na všechny důležité otázky podívat společně:

 

Mohu si svoji objednávku vyzvednout i na výdejních místech Bikera?

Ano, k našemu výdejnímu místu v Jablonci nad Nisou a v Liberci přibyla další výdejní místa.
Osobní odběr si zvolíte v nákupním košíku při dokončení nákupu.

  

 

 

Chci si nakoupit u Bikera, ale vyzvednout objednávku v Cycology v Jablonci
nebo v Liberci. I to mohu?

Ano! Pokud dokončíte svůj nákup u Bikera, ve výběru dopravy si stačí vybrat místo osobního odběru:

 

 

 

Mám stále možnost navštívit prodejnu v Liberci nebo v Jablonci nad Nisou?

Samozřejmě! Naše prodejny jsou v provozu i nadále, a to za stejných podmínek. Vybírat u nás můžete z cyklo sortimentu, na který jste byli zvyklí. A některé značky i přibudou.

Otevírací dobu obou prodejen můžete zkontrolovat zde.

 

Mohu i nadále využívat jablonecký a liberecký servis?

Servisní střediska jsou čím dál více žádanou službou, kterou posouváme neustále dopředu. Proškolení servisní technici jsou k dispozici každý všední den v Jablonci i v Liberci. 
Díky našemu spojení se brzy dočkáte našich servisních služeb i na prodejnách Bikera. O všem budeme včas informovat.

 

Co nabízíme v rámci servisního střediska v Jablonci a v Liberci:

• Základní servis - kontrola celkového stavu kola, seřízení řazení a brzd, dofouknutí pneu atd.
• Standardní servis - základní servis + centrování kol + promazání bowdenů a lanek atd.
• Velký servis - standardní servis + čištění a promazání hlavového složení + seřízení nábojů a namazání konusů atd.
• Mytí kola
Servis tlumičů a vidlic
• Garanční prohlídky
• Pozáruční servis trenažérů Elite

 

Kam mám zaslat zboží, které mi nevyhovuje a chci ho vrátit?

Elektronicky - zadávejte reklamace elektronicky přes Cycology - RETINO
Osobně - od března bude možné vracet/posílat zboží na reklamace jak na adresu centrálního skladu (Královická 374, Zápy), tak i na všechny pobočky Bikera a Cycology

 


>>> Spojili jsme se, abychom vám, zákazníkům, mohli poskytovat ty nejlepší služby na celém trhu. <<<

 



 

1 x
Hlasovat můžete po přihlášení
pozor
Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online: v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.

Tento internetový obchod ukládá soubory cookies, které pomáhají k jeho správnému fungování. Využíváním našich služeb s jejich používáním souhlasíte. Více informací zde.

Podrobné nastaveníPovolit všeOdmítnout vše
popuplogo
CHCETE BÝT V OBRAZE?
ODEBÍREJTE NOVINKY CYCOLOGY
Stačí se přihlásit k odběru našeho pravidelného newsletteru a sleva 100 Kč na první nákup je vaše!
*Sleva lze uplatnit při nákupu nad 1000 Kč
CHCI SLEVU