Není nač čekat, konečně můžete vyrazit na kolo. A že ho nemáte? To už teď nemusí být překážka. Sklady jsme naplnili a srpen ve znamení cyklistiky může začít. Covidová doba si na nic nehraje a určitě jste zaznamenali velký nedostatek téměř všeho. V cyklistickém odvětví je toho spoustu a bohužel to tímto rokem určitě nekončí. Proto opravdu není na co čekat a dlouhé vybírání tu nehraje do karet.
Kola Giant testujeme o sto šest a nemůžeme si stěžovat. Naše testovací kola si nestačí odpočinout, ať už se jedná o silniční kola či gravel kola, na kterých jsme si vyzkoušeli i intenzivní bikepacking (vše si vezete na kole, spíte většinou venku a jedete dnem za dnem dál a dál), ale také celoodpružená kola, se kterými jsme si ne jednou zaskákali v pořádných bikeparcích v Rakousku i v Česku. Testují u nás i něžná pohlaví, která mají především klasická horská kola a přináší tak postřehy na kola i z jiného úhlu pohledu.
Pokud jste letos zavítali do Alp nebo Dolomit, určitě jste zaznamenali, že silniční cyklistika je na předních místech co se oblíbenosti týče. A netýká se to pouze cyklistů, také cyklistky se s tím nepářou. Co si budeme povídat, dobývání vrcholů v těchto lokalitách je skoro za odměnu. U nás je letošní sezónu hodně oblíbený "Gravel bike", který láká svými možnostmi, kam až se s ním cyklista může dostat. Oproti silničnímu kolu je lákavější právě díky tomu, že se s ním můžete pustit i do lehkého terénu. Takže šotolina nebo nepříjemný terén už dávno není překážkou.
Mezi námi je spoustu riderů, kteří se specializují na sjezdy a skoky, tudíž jejich pohled a hodnocení má pro nás velkou váhu. Celoodpružené speciály si ale užijete nejenom v zahraničí. I u nás v česku roste obliba bikeparků. Užít si tak můžete pořádné sjezdy, kameny, kořeny, ale i pěkné kopce a výjezdy, které jsou samozřejmě v některých místech podpořeny lanovkou.
Neradi bychom zaváděli trend, že ten, kdo nemá celoodpružené kolo nebo gravel, jak kdyby nebyl. Klasika všech klasik je stále oblíbenou variantou u všech věkových kategorií. Jako u všech druhů jizdních kol se určitě vyplatí připlatit a zvolit karbonovou variantu rámu, protože co si budeme, každý gram je znát. Hlavně u nás v Česku, je “pevňák” plně využitelný, a pokud chcete s enduro partou vyrazit na traily, dá se to! Jen objedete skoky.
Tento internetový obchod ukládá soubory cookies, které pomáhají k jeho správnému fungování. Využíváním našich služeb s jejich používáním souhlasíte. Více informací zde.