Zapletené kolo MAVIC Crossmax Pro Carbon BOOST 29 - 2019 - Různé varianty

Doprava zdarma
Zapletené kolo MAVIC Crossmax Pro Carbon BOOST 29 - 2019 - Různé varianty
Zapletené kolo MAVIC Crossmax Pro Carbon BOOST 29 - 2019 - Různé varianty
Zapletené kolo MAVIC Crossmax Pro Carbon BOOST 29 - 2019 - Různé varianty
Zapletené kolo MAVIC Crossmax Pro Carbon BOOST 29 - 2019 - Různé varianty
Kód01121325
VýrobceMavic
Záruka24 měsíců
Vyberte variantu
Použití
Ořech náboje
Dostupnost:
Skladem u dodavatele
od 21 499 Kč s DPH
od 17 768 Kč bez DPH
Cena poregistraci:21 069 Kč s DPH
Produkt nebyl hodnocen
PopisDiskuze
Zapletené kolo MAVIC Crossmax Pro Carbon BOOST 29 - 2019 - Různé varianty
  • Nejdynamičtější, vysoce výkonné Crossmax kolo, jaké jsme kdy vyvinuli.
  • Hmotnost: 1470 gramů (Pár 650b/27,5″ bez plášťů)

KLÍČOVÉ PRVKY

Dynamický výkon a předvídatelné řízení na trailu.

Celokarbonový ráfek přináší vynikající boční tuhost.
Pokročilé směrování karbonových vláken navyšuje vertikální poddajnost a komfort.
Dvojitě křížené dráty na předním i zadním kole zlepšují kvalitu jízdy a kontrolu.

Akcelerujte a jeďte do kopce rychleji.

Velmi nízká hmotnost (1450 g – 27,5″, 1510 g – 29″)
Celokarbonový ráfek bez patek a bezdušovou technologií UST.

Lepší trakce, kontrola nad řízením a rychlost.

Vnitřní šířka ráfku 23 mm vpředu i vzadu dokonale pasuje s plášti o šíři 2,1 až 2,35″.
Ráfek bez patek navyšuje pevnost.

 

SPECIFIKACE

Kompatibilita

Přední osa: 15 mm konvertovatelná na rychloupínák s příslušnými adaptéry (součástí balení non-boost verze)
Zadní osa: 12 mm pevná osa, konvertovatelná na rychloupínák s příslušnými adaptéry (součástí balení non-boost verze)
Ořechy: Shimano/Sram nebo XD

Náboje

Automaticky nastavitelná průmyslová ložiska (QRM Auto) na předním i zadním kole
Ořech: Instant Drive 360
Tělo nábojů: hliník
Materiál osy: hliník

Ráfky

Použití s páskou Mavic Tubeless
Bezpatkový ráfek
ETRTO rozměr 29″: 622x23TSS
ETRTO rozměr 27.5″: 584x23TSS
Vnitřní šíře: 23 mm
Materiál: 100 % stejnosměrné karbonové vlákno
Vrtání: tradiční
Průměr díry na ventilek: 6.5 mm
Obutí: UST bezdušové a klasické s duší

Kompatibilní adaptéry a ořechy

Non-Boost : 12×142 adaptéry na zadní osu (V2510701 – Součástí balení)
Non-Boost : 12×135 adaptéry na zadní osu (V2510901)
Non-Boost : adaptér z 12 na 9 mm pro rychloupínák zadního náboje (V2510801 – Součástí balení)
Non-Boost : adaptér z 15 na 9 mm pro rychloupínák předního náboje (99694101 – Součástí balení)
Boost : 12×148 adaptér zadní osy (V2510701 – Součástí balení)
Boost: rozšíření koncovek náboje pro nové vidlice RockShoxBoost & Non-Boost : adaptér na 15 mm osu předního náboje (V2372501 – Součástí balení)
ID360 unašeč XD (V3740101)
ID360 hliníkový unašeč Shimano (V3780101)
ID360 ocelový unašeč Shimano (V3790101)

Dráty

Tvar: přímé, ploché, dvojitě zeslabované
Materiál: ocel
Zapletení: 2x překřížené přední i zadní dráty
Počet: 24 přední i zadní

Hmotnost

Pár 650b/27,5 bez plášťů: 1470 gramů
Pár 29″ bez plášťů 1510 gramů
Přední 650b/27,5″ bez pláště: 680 gramů
Přední 29″ bez pláště: 700 gramů
Zadní 650b/27,5″ bez pláště: 790 gramů
Zadní 29″ bez pláště: 810 gramů

Doporučené používání

Doporučená šíře plášťů: 46 mm až 64 mm (1.8″ až 2.5″) přední a 36 mm až 64 mm (1.4″ až 2.5″) zadní
Pro delší životnost kol Mavic doporučuje, aby celková hmotnost jezdce i s kolem nepřesahovala 120 kg
ASTM KATEGORIE 3 : CROSS COUNTRY A TRAILOVÁ JÍZDA

Verze

Ořechy: Shimano/Sram nebo XD
Šíře náboje: Boost (přední 110, zadní 148) nebo Non-Boost (přední 100, zadní 135/142)
Standard kotoučových brzd: pouze 6 děr
Barva: černá

SOUČÁSTI BALENÍ

Adaptér na rychloupínák předního kola (pouze non-boost verze)
Adaptér na rychloupínák zadního kola (pouze non-boost verze)
Bezdušová páska do ráfku
Multifunkční klíč
UST ventilek a příslušenství
Uživatelská příručka

VýrobceMavic
Diskuze
Máte otázku? Zajímá vás konkrétní detail? Zeptejte se nás.
Položit dotaz
Nový dotaz
Vaše jméno:
Váš e-mail:
(E-mail nebude zveřejněn)
Nadpis:
Text příspěvku:
Vaše jméno:
Váš e-mail:
(E-mail nebude zveřejněn)
Text příspěvku:
K tomuto produktu doporučujeme