22 mm široký ráfek je kompatibilní s plášti do šířky 62 mm.
Technologie bezdušových plášťů UST zlepšuje pohodlí, snižuje valivý odpor a snižuje riziko defektů.
Kompatibilní se všemi běžnými standardy os.
Vysoce kvalitní QRM průmyslová ložiska.
Ráfek určený pro kotoučové brzdy.
Kulaté dráty s rovnou hlavou jsou odolnější než zahnuté.
Vložkovaný ráfek minimalizuje hmotnost.
Konsistentní a stabilní výplet.
Náboje s malým odporem.
Přední osa: 12 mm pevná osa, konvertovatelná na rychloupínák za použití adaptérů. Konverze na 15 mm výměnou celé osy.
Zadní osa: 12 mm pevná osa, konertovatelná na rychloupínák s přiloženými adaptéry.
ořech: Shimano/Sram, možnost záměny na Campagnolo a XD-R
Pro delší životnost kol Mavic doporučuje, aby celková hmotnost jezdce i s kolem nepřesahovala 120 kg
ASTM kategorie 2: silnice a mimo silnici se skoky do 15 cm.
Maximální tlak: 30mm 5.8 barů – 85 PSI / 35mm 5.1 barů – 74 PSI / 40mm 4.5 barů – 65 PSI
Doporučená šíře plášťů: 28 až 62 mm (1.1″ to 2.5″)
Standard kotoučových brzd: 6 děr nebo Center Lock
Barva: Černá
ořech ID360 Shimano / Sram (V3430101 – Součást kola)
ořech ID360 XD (V2580101)
ořech ID360 Campagnolo (V3440101)
ořech ID360 Shimano / Sram Light (V3850101)
Adaptéry na zadní osu 12×135 (V2510901)
Adaptéry na zadní osu z 12 na 9 mm pro rychloupínák (V2510801 – Součást balení)
Adaptéry na zadní osu 12×142 (V2510701 – Součást balení)
15mm axle (V23 635 01) + 15mm fork rest (V2372501)
Adaptér předního kola z 12 na 9 mm pro rychloupínák (V2680301 – Součást balení)
Niply: ocel, ABS
Materiál: ocel
Zapletení: 2x překřížené přední i zadní dráty
Počet: 24 přední a zadní
Tvar: přímé, round
Pár bez plášťů: 1890 gramů
Přední bez pláště: 870 gramů
Zadní bez pláště: 1020 gramů
Automaticky nastavitelná průmyslová ložiska (QRM Auto) na předním i zadním kole
ořech: Instant Drive 360 ocel
Přední: Rychloupínák, kompatibilita s pevnou osou 12×100 a 15×100
Zadní: Rychloupínák, kompatibilní s pevnou osou 12×142 a 12×135
Tělo nábojů: hliník
Materiál osy: hliník
ETRTO rozměr: 622x23TC ROAD
Výška: 22 mm
Vnitřní šíře: 23 mm
Spoj: sleeved
Profil pro kotoučové brzdy
Průměr díry na ventilek: 6.5 mm
Materiál: S6000 Aluminum
Obutí: UST bezdušové a klasické s duší
Zadní adaptéry na rychloupínák pro ID360
Tubeless Páska do ráfku
Přední adaptéry na rychloupínák
UST ventilek a příslušenství
Uživatelská příručka
Značka | Mavic |
Výrobce | Mavic |
Použití* | Set |
Typ brzdy | Centerlock |
Ráfek | Plášťový |
Ořech náboje | Shimano |
Dobrý den, prosím o radu nebo rady; mám zájem o tato kola, chci je pro Alloy Topstone 4 (2022) a ne úplně dobře se v tom vyznám (začínám s ježděním). Poradíte, zda a v jaké konfiguraci jsou pro uvedený Topstone vhodná ? (Topstone nyní odpovídá kompletně uvedeným komponentům u Cannondale, tzn. vše "originál" - mechanické kotoučové brzdy Promax i náboje Formula Alloy). Cokoli by k tomu bylo potřeba, doplním. Následně je chci osadit plášti Zipp G40 XPLR; chápu dobře, že jsou tahle kola Mavic už přímo pro použití jako bezdušová, ? Vím asi jak to působí ... ale je to to jediné, co už teď na "startu" na kole změnit chci. Nížší úroveň jiných komponentů mi nevadí, ale kola bych rád opravdu lepší, přesto nějak rozumně dostupná a myslím, že tato by mohla být zcela vyhovující. Snažím se najít cokoli o od Cannondalu uvedených GXD (hmotnost ?), ale asi poprvé na netu nemohu najít vůbec, ale opravdu vůbec nic. Předem děkuji, s přáním hezkého dne Jaroslav Bidmon Plzeň 777 788 221
Dobrý deň rozmyslam nad kupou tychto kolies pre môj Triban RC 500 a zaujimalo by ma ci viem tu dat 9 rýchlostnu kazetu alebo orech je len pre 10/11 rýchlostné kazety.Dakujem za odpoveď
Dobrý den, ořech je určený primárně pro 10/11 kazety, ale po použití podložek ho bude možné použít i s 9ti rychlostní kazetou. S pozdravem, Marek Sádovský
Tento internetový obchod ukládá soubory cookies, které pomáhají k jeho správnému fungování. Využíváním našich služeb s jejich používáním souhlasíte. Více informací zde.