Vysoké požadavky na kvalitu, spolehlivost a nízkou hmotnost splňují kromě nejvyššího provedení Werx také ostatní modely řady Axon. Karbonový materiál vnějších nohou v tomto případě nahradila lehká magnéziová slitina. Sloupek řízení a horní dutá korunka dostaly pevné hliníkové provedení. Uvnitř však zůstalo vše přesně tak, jak se na špičkovou závodní vidlici sluší a patří. Efektivně pracující vzduchové odpružení a pokročilý systém tlumení s uzavřenou olejovou patronou uspokojí každého profesionálního i amatérského bikera bez rozdílu.
Magnéziové vnější nohy s pevnou patnáctimilimetrovou osou, hliníkové vnitřní kluzáky a konečně hliníková korunka s kónickým sloupkem řízení patří k tomu nej co může Axon nabídnout. Axon ani ve svém cenově dostupnějším, stále však velmi lehkém a odolném provedení nerezignoval na nejnovější technologie a nabízí do puntíku vše, co od moderní vidlice očekáváte. U nejvýše postavených verzí Elite k tomu všemu dále připočtěte dutou horní korunku a pevnou titanovou osu.
Systém vzduchového odpružení s uzavřeným typem olejové tlumící patrony je u vidlic řady Axon standardem napříč všemi produkčními verzemi. Vrcholem nabídky zůstává provedení RLRC s dálkovým zamykáním z řídítek a možností nastavení rychlosti odskoku a míry nízkorychlostní komprese.
Výrobce | SR Suntour |
Model | AXON34 |
Modelový rok | 2018 |
Použití | XC, e-bike |
Zdvih | 100 mm |
Velikost kol | 27,5" |
Boost osa | ANO |
Průměr osy | 15 mm |
Osa | QLC2 - Ti |
Průměr vnitřních nohou vidlice | 34 mm |
Uchycení brzdy | Postmount disc |
Maximální průměr kotouče | 203 mm |
Nastavení pružení | tlak vzduchu |
Tlumení | RC - PCS |
Nastavení komprese | ANO |
Nastavení odskoku | ANO |
Uzamykání vidlice | z korunky |
Vnější nohy | MG |
Typ sloupku | AHEAD tapered |
Délka sloupku | 272 mm |
Hezký den, je možné zvýšit zdvih vidlice, příp. jaké je maximum? Jaká je reálná váha vidlice? Děkuji za odpověď Martin V.
Dobrý den, To jsem zase já. U této vidlice by mě také zajímalo, zda je u ní opravdu uveden správný ročník. Nějak mi nesedí, co se píše u výrobce a co tady. S pozdravem, Jan Derfler
Dobrý den pane Derflere, V tomto případě se jedná opravdu o starší vidlici, nový modelový roční začíná na zdvihu 120 mm. S pozdravem, Marek Sádovský
Tento internetový obchod ukládá soubory cookies, které pomáhají k jeho správnému fungování. Využíváním našich služeb s jejich používáním souhlasíte. Více informací zde.