Ideální volba pro nadšené cyklisty, kteří se nezaleknou ani delších výprav a nenechávají své kolo zahálet. Komponenty jsou lehčí, víc vydrží a nabízí dlouhý nájezd bez seřizování. Zkrátka parťák, na kterého se můžete spolehnout při větší zátěži i na dlouhých výletech. Perfektní stroj za přívětivou cenu.
Všechny komponenty
Rám
Materiál rámu
Hliník
Rám
Foxy 29 6061 Alloy Stealth Evo, hydroformed tubing, Zero Suspension System, 150mm travel, Forward Geometry, one piece Monoblock upper link, Boost 12x148mm rear axle, 73mm BSA bottom bracket, dedicated 1x drivetrain design, telescopic seatpost internal routing, MAX capacity sealed bearings, ISCG 05
Váha
15,6
Geometrie
Unisex
Odpružení
Typ vidlice
Vzduchová
Vidlice
Fox 36 29 Float GRIP EVOL Rhythm, 160mm, tapered steerer tube, Boost 15x110mm axle, offset 44mm. Settings: sweep adjust compression, low-speed rebound, air preload
Tlumič
Fox Float DPS LV EVOL Performance, 205x62.5mm. Settings: rebound, 3-position compression adjustment (Open/Mid/Lock), air preload. Trunnion top mount, 22.2x10mm bottom bushings
Brzdy
Typ brzd
Hydraulické kotoučové
Brzdy
Sram G2 R, 4-piston caliper, Centerline 180mm IS 6 bolts one-piece rotor, steel-backed organic pads
Brzdové páky
Sram G2 R, tool-free reach adjust
Kola
Velikost kol
29"
Přední náboj
e*thirteen Boost 15x110mm, triple-sealed, fully machined aluminum, IS 6 bolts
Výplet
e*thirteen custom Hive triple-butted black steel, alloy nipples, nipple washers
Pláště
Maxxis Minion DHF 29x2.5 WT, tubeless ready, 3C MAXX TERRA compound, EXO+ protection, 120TPI, folding bead
Kola
e*thirteen LG1 Enduro, IW30 Hookless, 6069 Welded Aluminum, 30mm internal width, tubeless ready, 28 spokes
Pohon
Řazení
Sram Trigger SX Eagle, 12s, X-Actuation 1:1
Přehazovačka
Sram SX Eagle, Type 3 roller bearing clutch, cage lock, long cage, 1x12s, X-actuation 1:1
Kliky
Sram SX Eagle, Boost, DUB axle, Direct Mount chain ring, S/M size: 170mm, L/XL size: 175mm
Kazeta
Sram PG-1210, 11-50T, 12s
Řetěz
Sram SX Eagle, 12s, Powerlock
Převodníky
32T, steel, X-Sync 2
Ostatní komponenty
Gripy
ONOFF Twin, 1lock-on, 135mm
Řídítka
ONOFF Sulfur 1.0 double butted 6061 alloy, rise: 20mm, width: 800mm, 9º backsweep, 5º upsweep, 31.8mm barbore
Hlavové složení
ONOFF Saturn tapered for 1-1/8” to 1-1/2” head tube, ACB sealed bearings, top 41x30.2x7x45ºx45º, bottom 51.9x40x8x45ºx45º
Sedlo
SDG BEL-AIR 3.0, LPU foam, steel rails
Sedlovka
ONOFF Pija dropper internal, diameter 31.6mm, S size: 405x95-125mm, M size 458x120-150mm, L size: 498x140-170mm, XL size: 498x140-170mm
Představec
ONOFF Sulfur FG 30mm 0º, 6061 forged alloy, 31.8mm barbore
*Obrázek nemusí odpovídat uvedené specifikaci. Výrobce si vyhrazuje právo změnit specifikaci bez předchozího upozornění, aby se zlepšila dostupnost, funkčnost, spolehlivost nebo design.
Rám
Foxy 29 6061 Alloy Stealth Evo, hydroformed tubing, Zero Suspension System, 150 mm travel, Forward Geometry, one piece Monoblock upper link, Boost 12x148 mm rear axle, 73 mm BSA bottom bracket, dedicated 1x drivetrain design, telescopic seatpost internal routing, MAX capacity sealed bearings, ISCG
Vidlice
Fox 36 29 Float GRIP EVOL Rhythm, 160mm, tapered steerer tube, Boost 15x110 mm axle, offset 44 mm. Settings: sweep adjust compression, low-speed rebound, air preload
Tlumič
Fox Float DPS LV EVOL Performance, 205x62.5mm. Settings: rebound, 3-position compression adjustment (Open/Mid/Lock), air preload. Trunnion top mount, 22.2x10 mm bottom bushings
Nastavení tlumiče
Light compression, light rebound, air volume spacer 0.6
Zdvihy
160 mm / 150 mm
Řazení
Sram Trigger SX Eagle, 12s, X-Actuation 1:1
Přehazovačka
Sram SX Eagle, Type 3 roller bearing clutch, cage lock, long cage, 1x12s, X-actuation 1:1
Patka k přehazovačce
Mondraker M068
Kazeta
Sram PG-1210, 11-50T, 12s
Řetěz
Sram SX Eagle, 12s, Powerlock
Převodník
32T, steel, X-Sync 2
Počet zubů
32T / 11-50T
Brzdy
Sram G2 R, 4-piston caliper, Centerline 200mm IS 6 bolts one-piece rotor, steel-backed organic pads / Sram G2 R, 4-piston caliper, Centerline 180 mm IS 6 bolts one-piece rotor, steel-backed organic pads
Brzdové páky
Sram G2 R, tool-free reach adjust
Kliky
Sram SX Eagle, Boost, DUB axle, Direct Mount chain ring, S/M size: 170 mm, L/XL size: 175 mm
Středové složení
Sram DUB BSA, sealed bearings, 73 mm
Představec
Onoff Sulfur FG 30 mm 0º, 6061 forged alloy, 31.8 mm barbore
Hlavové složení
Onoff Saturn tapered for 1-1/8” to 1-1/2” head tube, ACB sealed bearings, top 41x30.2x7x45ºx45º, bottom 51.9x40x8x45ºx45º
Gripy
Onoff Twin, 1lock-on, 135 mm
Sedlo
SDG BEL-AIR 3.0, LPU foam, steel rails
Sedlovka
Onoff Pija dropper internal, diameter 31.6 mm, S size: 337x100 mm, M size 387x125 mm, L size: 425x150 mm, XL size: 465x170 mm
Ráfky
e*thirteen LG1 Enduro, IW30 Hookless, 6069 Welded Aluminum, 30 mm internal width, tubeless ready, 28 spokes
Náboje
e*thirteen Boost 15x110 mm, triple-sealed, fully machined aluminum, IS 6 bolts / e*thirteen Boost 12x148mm, triple-sealed, fully machined aluminum w/6-degree engagement, IS 6 bolts, Shimano freehub
Dráty
e*thirteen custom Hive triple-butted black steel, alloy nipples, nipple washers
Pláště
Maxxis Dissector 29x2.4WT, tubeless ready, 3C MAXX GRIP compound, DH casing, 60x2TPI, folding bead, Maxxis Assegai 29x2.5WT, tubeless ready, 3C MAXX GRIP compound, DH casing, 60x2TPI, folding b
Hmotnost kola
15,6 kg
Moderní pohon 1x12
Závodníky i hobby jezdci ověřený pohon jen s jedním převodníkem vpředu a dvanácti převody vzadu nabízí kompletní rozsah řazení, který budete potřebovat. Plně nahrazuje starší systém se dvěma nebo třemi převodníky vpředu.
Přináší i řadu dalších výhod, jako jsou jednoduché ovládání, nízká hmotnost a příkladná spolehlivost.
Stealth Alloy
Technologie Stealth alloy zahrnuje veškeré procesy výroby samotného rámu kola, od industriálního designu až po specifickou výrobu každé trubky, a kalkulaci i těch nejmenších detailů.
Každá rámová trubka je pečlivě navržena tak, aby měla potřebné vlastnosti při dosažení nejnižší možné váhy celku. I tato technologie se každým rokem průběžně vyvíjí a rámy se optimalizují tak, aby byl zážitek z jízdy každého jezdce co největší.
Výhody
Pokročilý industriální design.
Jedinečný vzhled.
Nejlepší možný poměr pevnosti a váhy.
Forward Geometry
Řešení, s kterým značka Mondraker přišla jako první průkopník, geometrie, která přináší jedinečný zážitek z jízdy a lepší výkon oproti běžným horským kolům. Forward geometrie značky Mondraker se osvědčila jako benchmark pro moderní high-end horská kola a je jednou z našich vlastních nejzásadnějších a nejunikátnějších technologií.
Základními znaky je delší dozsah. Delší horní rámová trubka doplněná však o představec FG délky 30mm pro perfektně vyváženou pozici na kole, vyladěnou pro každou disciplínu. Vždy jde o to, aby vaše jízda byla co nejzábavnější a kolo vám dovolilo podat opravdu maximální výkon. Jedním z hlavních znaků posledních sezon je zkracovaní offsetů odpružených vidlic, což perfektně doplňuje původní koncept Forward geometrie.
Výhody jsou zřejmé: zlepšení stability jízdy ve vysokých rychlostech, lepší kontrola nad předním kolem a rapidní nárust přilnavosti přední pneumatiky. Rozsáhlé testování potvrdilo jednoznačné zlepšení jízdních vlastností podporující sebejistotu jezdce a zvyšující zábavu a výkon.
Hlavními a podstatnými výhodami konceptu Forward geometrie zůstává navýšení bezpečnosti a jistota při jízdě na strmých a těžkých pasážích, a to i v opravdu vysokých rychlostech, přesnější a jednoduší ovládání kola při výjezdech a více stability na technickém trailu – celkově lepší kontrola jezdce nad svým strojem.
Výhody
Zvýšení bezpečnosti na opravdu strmých pasážích - úpravy poměrů naší geometrie v přední části kola umožňují lepší kontrolu a stabilitu v technicky náročných prudkých úsecích – zabrání jezdci přepadnout přes řídítka a umožní mu dovolit si ještě více.
Lepší jistota ve vysokých rychlostech - delší rozvor navyšuje stabilitu kola v každém terénu.
Přesné řízení - v kombinaci s naším vlastním specifickým představcem FG30 nabízí perfektně přesné a jisté ovládání kola za všech podmínek.
Více jistoty při výjezdech - přední kolo je díky naší geometrii „přibité“ k podložce a nedochází k jeho nežádoucímu zvedaní při strmých stoupáních, dovoluje snadnější stoupání i opravdu strmých trailů.
Stabilita v technicky obtížných úsecích - forward geometrie vylepšuje rozložení váhy na přední a zadní kolo, výsledkem je více stability v technickém a opravdu těžkém terénu s celkově lepší kontrolou jezdce nad svým strojem.
Zero suspension System
Zero je systém odpružení s dvojicí vahadel a tlumičem plně plovoucím mezi nimi, stlačovaným tak v případě nutnosti z obou směrů. Toto řešení nabízí extrémní citlivost, ale je perfektně schopné pohltit i opravdu velké nárazy.
Hlavními výhodami tohoto špičkového systému jsou nulová ztráta energie – perfektně stabilní jízda při šlapání, nulový kickback od pedálu – minimální vliv funkce zadního odpružení na jízdní vlastnosti napříč zdvihem, nulová reakce zadní stavby na brzdění – izolace vlivů přicházející od zadní brzdy na funkci odpružení, a především jedinečná schopnost pohltit jakýkoliv náraz a maximalizovat tak kontrolu jezdce v jakékoliv situaci.
Výhody
Zero power loss - vysoká efektivita přenosu energie, síla jezdce je bez ztrát energie využita pro pohyb vpřed. Minimální nežádoucí pohyby jednotek odpružení.
Zero pedal kickback - minimální vliv funkce zadního odpružení na jízdní vlastnosti, šlapání je tak maximálně efektivní a účinné.
Zero brake jack - síly působící od zadní brzdy nepůsobí negativně na systém odpružení. Zadní tlumič pracuje naprosto citlivě a nezávisle. Nehrozí zablokování vlivem zadní brzdy.
Zero bumps - jedna z nejlepších vlastností systému, schopnost citlivého pohlcování nerovností i v těžkém terénu, což umožňuje více kontroly v jakékoliv situaci.
Výrobce | MONDRAKER |
Pohlaví | pánské (uni) |
Barva | červená, šedá |
Velikost rámu | M |
Odpružení | celoodpružené |
Materiál rámu | Hliník |
Průměr kol | 29 |
Model/kolekce/rok | 2023 |