Horská cyklistika a silniční cyklistika jsou dvě nejoblíbenější sportovní disciplíny, pokud jde o cyklisty. A co byste řekli na propojení těchto dvou segmentů? Nemožné? A přesto! Gravel nebo také kolo na štěrkové silnice si získává stále více srdcí různých cyklistů. Proto se otevřete novinkám a zamilujte si ho. Zaručujeme, že do Kross Esker 6.0 se určitě zamilujete. Je to kolo, díky kterému objevíte úplně nový svět.
KROSS Esker 6.0 v roce 2022 je pokračováním myšlenky, která nás vedla při navrhování předchozích modelů tohoto expedičního kola. Jedná se o nový, odolnější lak a promyšlený pohon. Vylepšili jsme také mnoho malých, neviditelných detailů, které zlepší váš jízdní komfort na jakémkoli typu povrchu. Jsme si jisti, že nová verze tohoto kola bude stejně - ne-li - zábavnější než předchozí ročníky.
Až donedávna neexistovalo žádné vybavení pro kola přizpůsobené potřebám kol pro štěrkové silnice. Nicméně Shimano GRX změnil tvář tohoto segmentu kol a umožnil uvolnění cest od silničních zadních přesmykačů, které byly odebrány MTB kolům. Nyní, jako v případě gravel kola, můžete těžit z výhod obou světů současně. Kross Esker 6.0 je vybaven kompletní skupinou Shimano GRX, která pracuje v systému 2x11. Také hydraulické kotoučové brzdy jsou malým uměleckým dílem pocházející ze země vycházejícího slunce. Na rozdíl od Sakury japonské višně, Kross Esker 6.0 nekvete jen pár měsíců a pouze po chvíli jeho život mine. Po nasednutí na jeho sedlo, budete chtít, aby tento okamžik trval věčně. Ráfky DT Swiss byly základem, na kterém jsme stavěli naše kola. Vybavili jsme je prověřenými oblíbenými Riddler pneumatikami o šířce 37 milimetrů.
Rám Kross Esker 6.0 je vyroben z aluminium superlite. Tato slitina se v důsledku tepelného zpracování vyznačuje vysokou pevností a odolností proti přetížení. Nejdůležitější výhodou je nízká hmotnost. Kromě toho jsou trubice rámu na nejméně exponovaných místech trojitě tepané, aby se snížila jeho hmotnost. Kromě toho byly zadní trojúhelník a karbonová vidlice vybaveny pevnou nápravou, která pomáhá snižovat množství servisní práce při výměně kol. Při navrhování rámu jsme se rozhodli jej vybavit vnitřním vedením kabelů. Díky tomu kolo vypadá esteticky a úhledně, což z něj dělá vynikající prostředek pro dojíždění do práce. Takový systém vedení kabelů nám také umožní snížit riziko poškození kabelu během jízdy v terénu.
Značka | Kross |
Rozsah kazety | 11-34T |
Středové složení | SHIMANO BSA BB-RS500 |
Výrobce | Kross |
Průměr kol | 28" |
Velikost | M |
Počet převodníků | 46T-30T/175MM |
Hmotnost kola | S: 10.72 kg; M: 10.8 kg; L: 10.85 kg; XL: 10.9 kg |
kazeta | SHIMANO 105 HG700 |
Typ brzdy | Kotoučová brzda |
Název přehazovačky | SHIMANO GRX RX600 |
Název ráfku | DT SWISS R500 |
název řídítek | FSA NO.42/ACB;1-1/8"-1,5" |
Název vidlice | CARBON |
Počet převodů | 22 |
Přední náboj | SHIMANO RS470 12x100 |
Představec | ALUMINIUM/ 31,8/7° (S- 80MM, M- 90MM, L- 90MM, XL- 100MM) |
Rám | ALUMINIUM SUPERLITE |
řetěz | SHIMANO HG601 |
Typ přesmykače | SHIMANO GRX RX810 |
Velikost kol | 28 |
zadní náboj | SHIMANO TIAGRA RS470 12x142 |